torsdag 22 november 2012

Trött och torsdag

Mhm.. Sov egentligen alldeles för länge idag men det struntar jag i. Lever man lyx i vecka och kan sova länge då ska man göra det. Men får dock lite dåligt samvete att jag inte har sprungit något än denna veckan.. Jag fick reda på igår att jag ska få vara med att spela cup på söndag så får väl springa ordentligt då:). Idag har jag sysslat med detta. Tomma målarburkar har jag varit och köpt i en färgbutik. Det gjorde jag till vantar och mössfack eller vad man kan kalla det:). Mycket nöjd! Borrade ett hål i mitten av burkens botten. Mitten vet jag inte riktigt haha men på ett ungefär;). Sedan borrade jag hål o väggen och satte i pluggar. Sedan skruvade jag fast dom. Lätt som en plätt :)









1 kommentar:

  1. Du får måla insidan på dom också. I någon häftig färg elle svart typ. Ett litet tips från coachen bara ;) Puss brorsan

    SvaraRadera