fredag 8 mars 2013

Fredag

På väg hem från träning. För min del på träningen idag gick det skit. En dålig dag på jobbet som proffsen skulle säga.
Det beror nog på att jag är väldigt trött. Men nu är första arbetsveckan på länge över. Jag trivs som fisken i vattnet måste jag säga.
Eftersom man är manpoware så händer det att man får besöka lite olika företag. Jag har inte varit på många. Men skillnad märker man. På vissa ställen står det verkligen manpower i pannan på en och man blir behandlat på ett speciellt sätt. Där jag är nu är det helt tvärtom. När chefen kommer och säger idag följande - vi får kolla över arbetstiderna lite när det gäller dig. Vi ordinarie har ju flex osv. Jag vill ju att du ska känna dig som en utav oss och kunna komma och gå som du vill. Då blir man glad. Så man vill bli välkommen ska man välkomna andra!

Nu blir det en lugn kväll med bandy på tvn. Kom IGEN NU VILLA!

Sen laddar vi för årets första träningsmatch på hemmaplan imorgon. Motståndet är kanske inget topp lag genom sitt namn men vi ska spela som att det vore ett allsvensk lag som står där. Vi ska framför allt försöka få fram de vi tränar på.

Ha en bra fredag mina vänner.
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar