fredag 29 mars 2013

Fredagskvällen närmar sig

Hej på er.

Lagom trött är jag nu. Matchen mot Våmb idag gick ju bra:). Vi vann med 8-0. Inget mål för mig men många olika målskyttar, roligt! Det är klart att vårat självförtroende är rätt bra nu efter att inte ha förlorat en match i vinter. Men jag måste säga det att jag tycker vi spelar riktigt bra och det är så roligt.

Jag sa det till Grappo idag när vi var på väg in i omklädningsrummet, det slog mig bara.
Att jag är så himla nöjd och glad över att ha de ledare och personer som finns runt om hela tiden. Alla tycker säkert att de har det bästa men jag vågar ändå sticka ut nästan lite iallafall och säga att inga slår de vi har. Sil är ingen stor förening men alla har så stora hjärtan med fötterna på jorden som finns runt om. Det är jag som himla glad för och jag tror inte jag är ensam. Man blir lycklig helt enkelt.

Var och kikade på Öberg när det spelade innebandy idag. De håller på med kval upp till ettan. Det var längesen jag var på en match. Jag tycker kanske inte det är världens roligaste sport att se på. Idag var det ändå helt okej :). De vann matchen och har nu ett guld läge framför sig. Ger ju också självklart några plus till Öberg som även blev matchens lirare!

Nu slappar vi och laddar batterierna för morgondagen. Mycket som väntar. Först en internmatch i Götene sedan måste jag verkligen dra en veva med damsugaren och toan måste städas. Alla säger skit i de, det kommer se värre ut efter kvällen men man vill ju ändå städa lite innan gästerna kommer. Jag har också en uppgift inom maten, jag står för potatisgratängen. Det kan nog gå bra det är ju inte så svårt som tur är :).

Ha en bra fredag.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar