fredag 29 mars 2013

Gameday.

Snart beges det till götene och match. Idag står våmb för motståndet. Kan bli en spännande match. Vi spelade mot dom i några inomhus cuper i vintras och dom var kluriga. Fotbollsmässigt kan dom bli bra. De har våran gamla tränare P-O och han kan fotboll.
Idag började vi dagen med fitline. Ett pulver för att bli lite piggare dagen igenom och sedan har jag ett jag tar efter matchen eller på kvällen för återhämtning och man ska sova bättre. Vi hade en samling som det var några som visade detta för oss. Några i laget har haft det tidigare. När vi testade detta då skulle vi känna effekten. Dock var det direkt efter match och ingen mat i kroppen. Alla blev jätte röda och varma i ansikten och en del fick utslag på armarna och grejer. Gav effekt med andra ord. Jag har lite svårt att tro på sådana här grejer ibland men efter ha känt av det då så tänkte jag att jag skulle testa. Jag känner direkt nät jag tagit det. Imorse när jag tog det brann det till i ansikten och det kliar. Fridas öron blev jätte röda haha det såg lite roligt ut :). Jag tror på detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar