onsdag 20 mars 2013

Onsdag.

Tjoo.

Äntligen sängen. Dagen har gått i ett. Direkt till träning efter jobbet. Stressigt men samtidigt är det skönt att få gjort allt på en gång. Man hinner liksom inte bli trött.

Vi hade möte idag efter träningen. Mycket diskussioner, ganska intressanta.

Rörigt på jobbet för tillfället. Man vet inte hur länge man får jobba samtidigt som det är massor att göra. En flytt ska ske. Lagret ska flyttas in i en annan lokal. Vilket jag hoppas få vara med om. Kommer blir mycket att göra och rörigt men det är roligt att va med om något som utvecklas :).

En sak som stör mig inte alltid men rätt ofta. Det är dessa "raggare" eller vad man nu ska kalla dom. De som står på torget varenda kväll. Där står dom, de sitter och trycker i bilarna. Det är inte för ofta man ser dom utanför bilen utan då har de nedvevade rutor och sitter och snackar med varandra genom bilarna. Visst vi har alla olika intressen. Men det intresset har jag så svårt för att förstå. Vad är grejen liksom? Okej om dom nu gillar att ströga runt på stan. De gasar lite extra, dunkar så fruktansvärt hög musik så hela lägenheten ibland vibrerar. Det är en viss grej kan jag förstå om man nu gillar det. Jag gillar det här med att folk vill ha körförbud där kvällstid. Inte konstigt. Men tydligen så går inte kommunen med på det. Lidköpingskommun är ju för övrigt jätte bra.. Konstgräsplan eller Melodifestivalen? Det säger ju allt.. Jaja det var inte det jag skulle skriva om.
De där " raggarna" kan väl lika gärna stå på parkeringen vid schell eller läckögrillen och hänga? Där ser man ju fler folk kvällstid än på torget. Ähh så sjukt irriterande bara. Idag blev jag det när jag kom hem från träningen. skaffa er ett riktigt liv. Se på film eller något, mys i soffan. De kanske är folkskygga eftersom man aldrig ser dom dagtid? Vilka är det egentligen? Hur ser dom ut? Säkert 14+:are som fått sitt körkort i flingpaketet.
Jaja ska inte lägga mer energi på det. Är rätt glad att jag är sportfåne eller vad jag nu ska kalla mig. Men det förstår väl inte dom sig på.

Ne nu ska jag sova.
Godnatt. Godnatt tvn, godnatt, tavlan, godnatt kläderna, godnatt sängen och godnatt till mig själv. 
Så sa vi alltid godnatt med mormor när vi var små men då var det mer godnatt till dockorna osv.

Hej.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar