tisdag 19 mars 2013

Tisdag.

Hej hopp.

Tisdag och en allmänt seg dag. Igår kväll ville kroppen sova men inte huvudet. Visst är den känslan jobbig. Man får ju lite smått panik vilket gör att det blir ännu svårare att somna.
Det resulterade ju att jag var sjukt trött imorse. Men nu är denna dag över och jag är inte bitter över att vi är träningsfria idag. Pissväder ute.
Imorgon blir det fullt ös igen.

Jag ska nu sova själv igen i två nätter i natt och imorgon. Jag gillar ju inte det. Men den andra halvan ska tjäna lite pengar då får det väl gå :).
Det blir tidigt i säng ikväll kan jag lova.

Rekommenderar er att se på Patrik möter ikväll. Han möter Pia Sundhage. På tv3 går det. kl 21.30. Hon är ju lika king som någon annan. Nu kom jag inte på någon att jämföra med men hon är cool iallafall!

Ha en bra kväll.

Chill out..   Som för övrigt är ett vin..  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar