onsdag 3 april 2013

Dundersjukan i stan

Ja vi är nu 8st av 14 som var här i lördags som är sjuka. Vi tänkte skylla på råda dom var här på efterfesten. Men nu är tydligen Fanny från råda också sjuk. Helt galet. Jag känner mig starkare idag än igår iallafall så på rätt väg.
Vissa säger att man ska ta sig en rackare när man är sjuk så jag tog mig några klunkar ur kapten Morgan idag, kände mig som världens alkis stod där i köket tyckte lite små synd om själv, drog fram flaskan och drog i mig några klunkar. Fick för mig att jag genast mådde bättre. Ne det blev ingen skillnad. Jag blev sådär jätte sugen på korv med bröd och pulvermos mot kvällskvisten. Jag har inte fått i mig så mycket mat det senaste dagarna så nu när jag verkligen kände suget efter något så var jag bara tvungen att ha det.
Det stod 3st fulla påsar här hemma med pant burkar från festen som luktade sådär gott. Jag fick helt enkelt ta med dom till Hemköp, då kände jag mig lite som den där alkisen igen typ bara öl burkar, rätt igenom stan och sen finns det bara en pantmaskin på Hemköp hann knappt komma dit innan jag får 2st efter mig i kö. Dom måste ju förstått att jag haft fest. Kände mig inte alls fräsch och pigg ville helst inte visa mig så de kunde nog lika gärna trott att jag druckit dom själv.

Nu rastar vi lite :).
Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar