fredag 26 april 2013

Fredagkväll

Den drog lite i läpparna när jag åkte hem från jobbet idag. Fick till ett smile genom att se två cyklister i storlek vuxen och barn som cyklade ute på åkern. Det stannade till vid en traktor som var på väg emot dom och de vinkade glatt till han som körde traktorn. Det fick mig att le för att det kändes som att jag drogs tillbaka ca 15 år tiden då det var jag som stod där på cykeln ihop med brorsan, mamma eller ensam kunde också ha varit någon av mina kusiner.

Cyklade ofta ut på åkrarna för att vinka på pappa, mormor eller Lennart för att få sig en åktur. Det var tider det :).


Kvällens träning blev inte så mycket träning. Fick istället behandling av Hjalle och testade lite löpningar. Framåt och tempoväxling gick bra :). Sidled mindre bra. Men framåt går det!

Har lärt mig att man ALDRIG ska åka hem i halvtid eller in på andra halvek när man är och kollar på Götene IF. Vi åkte hem lite in i den andra idag för det var så kallt. Fick höra sen att de fick in kviteringsmålet på 90+5 tiden. Gött. Mikael Mörk gjorde målet alltid kul när det är gamla Ardalavänner som gör mål :). Så aldrig mer, alltingen kollar man hela eller så kollar man inte alls.

Nu blir det soffan och ladda batterierna för morgondagen då jag ska göra mitt bästa runt om planen.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar