måndag 8 april 2013

Måndag

God morgon!
Börjar måndagen med lite pappersarbete. Hör ni hur det låter? Fia och pappersarbete.. Nja vet inte om jag gillar det men det är ett måste ibland.. Jag gillar ju mer att springa runt lite. Men visst är det skönt att börja morgonen på en stol ibland också :).
Helgen har varit bra. Kommer knappt ihåg vad jag gjort men lite av varje blev det. Igår var vi i Karlstad. Spelade svenska cupen och vann med 7-0. Fick denna gången sätta dit en balja själv. Alltid roligt:). Det här med nya skor? Fick för mig att jag inte kunde skjuta i början av matchen, fick inte inläggen dit jag ville. Det är väl så att skorna måste skjutas in lite för det kan ju inte vara jag som hade en dålig dag när det gällde skott?:p. Jaja jag tror ändå att det är lite skorna.. Annars tror jag dom är klart godkända för övrigt var dom väldigt sköna:).
Idag blir det jobb och träning.
Ha en bra måndag!

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar