fredag 3 maj 2013

Helg

Kan inte förklara hur skön det är med fredag. Denna fredag känns lite extra skön. Jag har inte sovit bra i veckan. Skulle tro att det ibland finns olika anledningar till det. Det är jobbigt när det blir så.
Jag har drömt massor av konstiga grejer.
Tex. att Jon Olsson stötte på mig men jag ville verkligen inte ha han. Jag undrade vad han höll på med.
Drömde att Lina Granath hade badat för fösta gången i sitt liv. Drömde också att mamma och pappa var arga på mig för det var inget som dög förutom mat för min del. Hehe konstiga drömmar jag vet, känns inte som att dom har med verkligenheten att göra.
Nya tag nästa vecka. Men först ska vi njuta av helgen. I helgen blir det 25års fest. Imorgonkväll är jag bjuden till Lundsbrunn för att fira Sandra och Carolina.
Sedan blir det åter en match från sidan på söndag. Då bär det av till Grästorp för att se brudarna spela.

Ikväll har det vari träning. Då jag fick en genomkörare av Hjalle sjukgymnasten. Han knäckte och drog i det mesta. Det var inte skönt någonsans men jag hoppas på ett positivt resultat :).

Nu har vi ätit. Kanske inte någon fredagslyx mat men vi har ätit pyttipanna och stekt ägg och det kan nog vara ibland det godaste som finns :).

Nu blir det hockey. Ska ge det en chans.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar