onsdag 8 maj 2013

Helg

Tjohoo sup och svälj trevlig helg!
Ligger i soffan och bara degar efter en cirkus på jobbet. Ser inte fram mot måndagen men den glömmer vi nu och försöker njuta istället.

Sjukt jobbigt när man inser att man måste duscha ikväll när klockan är 21.00 den är jobbig.. Men jag måste duscha så får väl hoppa in snart.

Har återigen fastnat framför hockeyn. Har sett fler matcher än vad jag trodde jag skulle göra. Frida har lite större intresse kan va det. 

Två positiva besked i veckan. Vår fd keeper Jenny Gustavsson spelade match med vårat b - lag i veckan hon var spetsen där fram har jag fått höra i efterhand. Såg ej matchen. Kul tycker jag. Jag hoppas att det inte var sista gången vi såg henne på planen i år :)

Andra kom idag. Agge fick sin dom inte så hård som vi hade kanske trott. Jag hoppas vi snart får spela tillsammans igen :). 

Nu ska jag duscha.
Hej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar