onsdag 1 maj 2013

The end.

Man uppskattar verkligen lediga dagar som denna. Utvilad, fantastiskt väder, man hittar på ngt roligt och sedan avslutar med träning.

Tuffare att gå och lägga sig nu när man är utvilad. Svårare att somna det brukar inte vara mina problem annars. Sen hade det väl inte skadat att få vara ledig ngn dag till men nu är det bara torsdag och fredag kvar sen tar vi helg :). Nästa vecka får man ju lång helg så vi klagar inte.

Golf är det enda som virrar runt i min skalle för tillfället. Spelar golf på ipaden, Var ju ute idag och slog lite. Imorgon ska jag hämta bagen hos mor och far tänkte jag. Dock har jag bara en klubba. Men klubbor kanske är på gång. Det kan nog bli en bra sommar inom golfen kanske :p Kanske är dags att försöka ge sig på det där gröna kortet ngn gång. Först måste jag hitta tiden och träna på tålamodet ;).

Nu ska jag försöka sova.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar