lördag 15 juni 2013

Lördag

God morgon.
Sov morgon, så skönt! Idag står det match på schemat. Möter qviding på hemmaplan.

Jag kan ha fördomar, det kan jag ärligt säga. Det tror jag alla har. En kvinna i en röd keps bak och fram på som det står milkshake på säger en del. Man avgör givetvis själv vad den säger. En person som står och slipar sin kniv och sedan slickar på den säger väl också en del. Även där avgör du vad som sägs. För mig säger det en hel del. Det där skulle aldrig kunna vara varken min mamma eller pappa. Helt omöjligt. Personerna behöver inte vara dåliga för det men jag är så himla glad över att jag vet att det skulle vara omöjligt för mina föräldrar att bete sig så eller bära en röd keps bak o fram som det står milkshake på. Alla är vi olika, jag vet! Men ibland kan jag inte sluta undra.. 

Peace. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar