söndag 16 juni 2013

Söndag

Igår var en sån där härlig dag. Tog 3 viktiga poäng! Alla kämpade tills luften tog slut kändes det som. Vi skulle bara ha dessa 3p och vi tog dom. Jag var stolt över mitt lag igår och jag kände en tacksamhet över att jag fick vara med och ta de 3p igår och jag vet inte om jag var bölig igår, jag lipade inte men jag kände en enorm glädje inom mig. Jag är så jäkla glad över att jag spelar i just de lag jag gör. Ett röd vitt hjärta för alltid! Kvällen blev ju bara ett stort plus då man fick hänga med många i laget. Hade en mysig kväll hemma hos Elin med grillen :). Spelade även kubb. 88:orna mot skiten ;). Dock fick vi stryk. Dom hade verkligen turen på sin sida. Det lär bli revansch. Var extra kul igår också att våran gamla silare Maria Synnerdahl var hemma. Hon är verkligen en saknad person i laget! Jag diggar henne hårt:). Återigen är hon uttagen i u23 landslaget och jag önskar henne all lycka till. Hon är så jäkla värd det där!! 

Idag står det återigen match på schemat. Vi åker med b-laget till Falköping och hoppas på samma poängskörd som igår!

/F










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar