onsdag 17 juli 2013

Många....

Gör det säkert redan men ni som inte har gjort det, gör det om ni vill och känner för det förstås. Det jag pratar om är sommarpratarna i P1 och P3 dokumentärer. I sommarpratarna får man lära känna det här kändisar på ett annat sätt, man får en inblick i deras liv och deras uppväxt. Många har tragiska händelser men för oss så intressanta. Jag känner att jag kan få en annan bild av vissa kändisar när de har berättat sin historia och vissa bilder förändras inte alls. De finns jätte många berättelser och personer att välja mellan. Jag rekommenderar 3st.

Henke Lundqvist. Hans bild ändrades inte, han är den där klockrena, snygga killen som lever ett lyxliv och som verkar ha en underbar personlighet. Krascha sin Lamborghini men köper sedan en ny. King

Den andra är Carolina Gynning. Fått en annan bild av henne. Hur stark hon egentligen har varit och är. 

Annika Andersson. Där ändrades inte bilden heller så mycket. Har alltid tyckt att hon är skit rolig och verkar va en fanatiskt människa. Efter sin berättelse blev bilden bara ännu tydligare över att det var så. Hon har gett mig några skratt idag.

Om ni inte har gjort det, gör det om ni inte har något bättre för er. 

Dokumentärerna är bara rent ut sagt riktigt intressanta det har jag nämnt tidigare och gör det igen. Också en grej man kan lyssna på om vill komma ifrån musiken för ett tag. 

Peace. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar