söndag 7 juli 2013

Söndag

Det kan bli en hur bra söndag som helst. Det är precis vad man gör den till.

Igår började jag och Frida dagen med att sola och bada några timmar. Vi var tillbaka i bärstaviken som jag tror har blivit vårat nya "favvo" ställe. 
Det är lugnt och skönt där ute förutom när fiskmåsarna har möte. Ibland undrar man vad dom säger när som tjuter som högst.. Annars är ju lugnet där ute gött. Inte mkt människor isåfall ligger man inte på varandra heller utan man tar sig en egen liten klippa. Och klippor, i love it! 
Man har toan nära. Bara ta några steg så är du bland buskarna och kan göra dina behov. Man kan bara va där ute. Du kan slänga av dig överdelen sola de små spjuten om man känner för de.. Dock inte min grej eftersom man har lätt för att bränna sig men man kan om man vill!! 
Ja jag gillar det där stället! 

Kvällen igår var jag på 25-års fest med temat 90-talet. Jag var en VM 94 spelare.  Gamla gänget från skara som hade en kalas fest. Hade sjukt kul och det tackar jag för:). Alla kände sig så snygga! Kul igen och träffa lite folk. Mycket minnen dök upp när man började prata om 90-talet. Träffade ju tex min första stora kärlek under 90-talet ;). shiit vad tiden går fort. ardalaskolan det var där allt hände. En överraskning blev det också då Sofie och Malin var hemma. Riktigt roligt :) 

Ne lite frukost kanske..

Korten har jag tagit lite här och där. Hoppas det är okej för ägarna över korten ;)


Peace.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar