söndag 14 juli 2013

Söndag

Igår kom vi äntligen ut på sjön i en kajak. Så som jag längtat efter att få Prova en sån. Jag var lite feg innan och tänkte att vi kanske skulle ta en kanot istället. Dom är ju lite lättare. Men vi fick var sin kajak och jag ångrar inte det en sekund. Det känns i rygg och armar Idag kan jag lova men det var precis sådär härligt som jag hade föreställt mig det. Vi paddlade ut på en ö och la oss där över dagen. Paddlade sedan runt lite för att se sig omkring bland annat rund läcköslott. Det var hundra år sen jag var där kändes det som, så det var kul. Jag kan va rätt impulsiv av mig och om jag vill ha ngt köper jag det. Jag vill ha en kajak. Dom kostar en del pengar så jag får kanske vänta tills nästa sommar. Men shit vad jag skulle vilja ha en. Att en sådan liten båt kan få en på ett litet äventyr. Man får se sig omkring lite, du får träning och utmaning. Grymt. En sån vill jag ha! Det var verkligen en sån där härlig känsla, sånt där flow att glida runt i den. 

Idag söndag händer inte så mycket. Mindre bra väder. No plans. Rätt skönt. 

Fortfarande i ardala. Blir nog hemåt i veckan. 

Jaja ha en bra dag.
Puss











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar