lördag 10 augusti 2013

Helg.

God morgon.
Uppe med tuppen idag kan jag säga. Vaknade klockan 06.00 och var klarvaken. Kunde som tur var somna om en stund sedan vaknade jag 08.00. Då kände jag att det var lika bra att gå upp.

Igår spelade jag min andra fadderrunda. Hade en fadder som hette Kristina. En mycket bra fadder. Lärde mig en del igår också. Finns så otroligt mycket att lära sig inom denna sport så man lär sig alltid saker. Rundan gick riktigt bra. Det var också perfekt väder!
Längtar redan tills nästa gång.

Idag blir det förmodligen en sväng till Götene för att kolla på dom grabbarna när dom drar igång sin serie igen.
Sen bär det faktiskt av till Mariestad tro det eller ej. Men vi har hört att de ska va så fint där på sommaren med deras strandpromenad osv. De utnyttjar läget vid vatten bättre än Lidköping. Så det blir käk och stros i Mariestad ikväll :).


Ne nu ska jag göra frulle.

Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar