måndag 5 augusti 2013

Måndag.

Tillbaka till verkligheten. Ändå rätt skönt att få lite struktur på vardagen igen tycker jag. Kan ändå erkänna att jag hade lite ångest imorse av att semestern var slut. jag mår så mycket bättre när jag har saker att se fram emot. nu är semestern över. jag har däremot saker att se fram emot. tex. portugal och lissabon i okt för att fira mor och far som fyller 50. sen bär det av till stockholm en helg med frida för att se bruno mars. jag och frida åker också till kap verde i 2v den 5dec. så det känns ändå ganska bra :). 

Avslutade helgen och semestern igår med att testa på rullskidor. Det var rätt svårt med balansen men det var roligt. Blev också en del cykel. Sedan gjorde jag inte så mycket. Njöt av att jag inte behövde göra någonting. 

Nu blir allt som vanligt igen. Jobb och träning. 

Fick för övrigt en överraskning som vanligt när jag har varit ledig. Konstiga grejer på skrivbordet och vattenflaskan var igen limmad. Jag måste komma på något bra att hämnas med! 

Hej hej.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar