onsdag 14 augusti 2013

Onsdag

God morgon. 
Onsdag det är ju gött. Gillar onsdagar då man kan göra andra grejer än att träna fotboll. Jag gillar att träna boll men man försöker ju att ha ett annat liv också :). 

Idag blir det lite förberedelser inför festen vilket Frida gör det mesta utav men lite fix . Sen blir för det förmodligen ut till golfbanan en sväng för att träna slag. Har lite att jobba på. 

För övrigt fick jag ett varnings sms av lina imorse. Det tackar jag för:). Vi åker samma väg till jobbet och hon varnade för dimman. Jag tänkte det är nog inte så farligt. Kanske har lagt sig tills jag skulle åka. Men icke det var som att åka in i en vägg. Usch hellre att det regnar då. Kallt är det också 8 grader visade bilen. Jag ger dock inte upp shortsen än till jobbet. Hoppas på att sommaren kan hålla ut lite till. Men ärligt så tror jag att den är över iallafall på morgonen.

Ne dags för att jobba.
Ha en bra dag.

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar