onsdag 28 augusti 2013

Onsdag

Heej.
Om jag inte somnar innan klockan 22.00 på kvällen har jag en förmåga att försova mig. Det kan handla om att jag somnar någon kvart efter 22 så blir jag mycket tröttare och stänger oftast av klockan i sömnen och sover vidare. Det hände mig senast igår. Då ringde Fridas klockan 6.20 som tur var men ändå försent. Igår somnade jag senare än planerat igen men kom ändå upp tidigt idag. Började redan halv sju. Man får ju försöka ta igen det man har missat. Tack och lov så har man flex. Men det tar man ju gärna ut på några roligare timmar än försovning. 

Nu sitter jag på jobbet iallafall. Dricker det äckliga pulver kaffet. Det där kaffet dom lovade oss tillbaka har vi inte sett skymten av än.. 

Ikväll är det svenska cupen som gäller. Spelas på konstgräset. Det är viss skillnad på natur och plast. Den skillnaden som var igår på träningen var längesen jag kände. Det studsade och rullade ngt jävulst. 

Ha en bra dag.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar