tisdag 27 augusti 2013

Tisdag

Gårdagen. Själv på plats på jobbet eller själv var jag inte men utan min andra halva här på jobbet Carina. Hon har fått inflammation i en tå så hon lär jag nog inte se förrän i slutet av veckan. Tråkigt samtidigt lite positivt då jag egentligen skulle åkt till Landskrona igen men eftersom jag är själv så fick jag stanna skönt på ett sätt :). 

Annars rullar allt på bra. Spelade en runda golf igår med Julia. Trevligt dock spelet i sig gick skit. Jag vill så mycket men det skiter sig just nu. Tålamod, tålamod och tålamod. Träning! Kan bli en ny sväng på torsdag förhoppningsvis. 

Idag tisdag är det dags för träning igen. Idag på konstgräset. Jag gillar konstgräs. För att förbereda oss på en tuff match i morgon då hovås/billdal kommer på besök för att spela svenska cupen. För er som inte vet så ligger dom en serie över oss. Spännande match med andra ord. 

Ne dags att jobba lite!
Peace. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar