lördag 24 augusti 2013

Uppdatering

Hej på er!

Ska jag skylla på att det har varit fullt upp och jag har varit trött i veckan?
Svar Ja. Det är därför det inte har blivit några inlägg.

Därför kommer här en omgång med uppdatering.

Vi börjar med förra helgen. Då jag hade min 25års fest. Blev lyckad måste jag säga. Tack alla ni som gjorde kvällen klockren och tack alla för presenterna. Vill också tacka för hjälpen!
Kan dricka sprit och vin i flera månader framöver, kan också käka ute några gånger och kan få mjölka en ko när jag vill :)
Fick en bok av laget med saker jag ska göra innan jag fyller 50. Bland annat att mjölka en ko. Kommer också få hitta på egna grejer. Den där boken är ibland det roligaste jag har fått måste jag säga. Jag ska göra allt för att få den full :).

Jag har haft en liten speciell vecka på jobbet då jag har varit på resor runt om i Sverige kan man väl säga. Det har varit tufft men roligt. Roligt att få komma ut och få se sig omkring lite och se vad det är för företag vi egentligen jobbar med. Jag har varit i Götene, Stenungsund, Göteborg, Ullared och Landskrona. Tar gärna några nya städer om man får möjlighet till det. Det flesta vet väl att vi har kursat men måste säga att stämningen ändå är okej på jobbet. Jag tror att jag inte är ensam som ändå ser en liten glimt av ljus. Vi får nu igen kaffe, det kan jag säga att det lyste upp vardagen mycket för de flesta på jobbet :).

Träning och matcher i fotbollen har det varit. Även match imorgon med A-laget.
Utöver fotbollen så är ju golfen väldigt varmt om hjärtat just nu. spelade en runda igår. Gick okej gick på mitt handikapp vilket är okej men jag har nog ganska höga krav på mig själv. Man vill ju alltid prestera bra så är det ju. Men man kommer ingen vart utan träning. Igår hade jag inte spelat på flera veckor och jag kan säga att jag var aningen trött efter ha gått upp klockan 3 igår morse. Så därför kommer det bli golf idag och träning.
Idag blir det en lördag ihop med Frida. Det var längesen.

Kollade igenom avsnitten från Idol i morse. Man kan ju både as garva och lipa till det där programmet.
rätt kul ändå :).

Nu orkar jag inte skriva mer men nu fick ni lite och läsa. Och en härlig film att kolla på :).


PUSS!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar