fredag 13 september 2013

Fredag

Gött mooos!
Har varit en okej vecka. Det har inte hänt så mycket.
Idag har jag varit med ett gäng och kollat på sils herrar som slog kinne vedum. Trevligt :). 

Imorn bär det förmodligen av till Mariestad för att se på när laget spelar match. Men innan det är det pappersplock som gäller. 

Jag längtar efter snön nu eller hösten. På något sätt är jag trött på värmen nu eller vad man kan kalla det. Man vet aldrig vad man ska ha på sig just nu. Alltingen fryser  man eller så är man varm. Jobbigt! 
Det har varit en fantastisk sommar den ska vi inte klaga på. Mitten av september och 22 grader varmt under dagen. King. Men nu ser jag fram emot en kanon vinter! 

Då jag vill lyssna på denna låt när jag åker ner på skidorna!

Puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar