onsdag 4 september 2013

Onsdag

Det har blivit två dagar hemma från jobbet. Då smällen från hovås matchen har artat sig. Kan inte påstå att jag har haft världens bästa säsong. Den har varit rätt tung personligen om man säger så.. Men det är bara att bita ihop det sista nu. Jag längtar redan efter nästa säsong! 

Har idag skrivit in mig på vårdcentralen här i Lidköping. Var tydligen "listad" som dom kallar det i skara. Nu är hamnstaden min nya vårdcentral. Var där idag och det verkade bra. Fick möta en golfkompis som kollade på mig. Snackade mer golf än själva skadan. 

Blev annars en cykeltur idag. Imorn tänkte jag återgå till jobbet. 

Fick denna på posten. Som pricken över i:et. Eftersom vi är ett gäng som nu håller på och kollar semester inför vintern var det rätt komiskt att den kom nu. Nu börjar de också släppa de nya skidkläderna och prylarna för vintersäsongen det kan vara ibland det bästa på hela året! 
Sommaren i all ära men måste ärligt säga att längtan efter snö och skidåkning börjar komma något. 

Hej på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar