onsdag 11 september 2013

Onsdag

God morgon. 
Skulle spela golf i måndags och träna igår. Golfen gick inget vidare. I fotbollen vill jag inte ha närkontakt så där blir det bara passningsövningar. Ingen full träning någonstans pga revbenet. Jag kanske är lite negativ men det är så frustrerande att inte kunna göra något åt det och att sitta stil och vila är inte det bästa jag vet.

Sverige vann igår. Dom gjorde väl det dom skulle men än så var det inte. Den andra halvleken som jag såg var ibland det tråkigaste jag sett.

Ingen som har sett mitt pass? 
Dum fråga kanske. Men jag ska ha det någonstans och jag hittar det verkligen inte. Så jobbigt att göra nya sådana saker om det nu skulle behövas men det ser ut så.. 

Men jag vet att jag är lite som min pappa när vi letar. Vi tycker själva att vi letat bra men sen kommer ofta mamma eller Frida och letar och de lyckas alltid hitta det. Typiskt ;). 

Ne nu ska jag jobba lite.
Puss på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar