söndag 1 september 2013

Söndag.

En helg men mycket fotboll en vecka med mycket fotboll rättare sagt. Idag spelade vi seriematch i Göteborg mot mossen. Där vi vann med knappt 2-0. Ingen match att minnas. Spelet var inget vidare men med lite tur och krigande så tog vi där 3p. Gött! Kul när mamma och pappa överraskar också. De satt på läktaren i Göteborg :). Igår blev det kik på  andra lag i våran serie. Lfk - gathioud. 

I fredags blev det en grillkväll med Fridas hela familj. Trevligt :). Sedan lämnade de mig hemma medans de drog iväg till Ullared och Göteborg. Jordan kände väl att han hade tillfället i akt att ge sig ut på äventyr nu när "chefen" var bortrest ;). Med mig får han ju göra lite som han vill. Igår när jag var på väg och somna hörde jag ett rasslande. Jag ropade Jordan och insåg att han var ute på balkongen. Jag rusar upp med bara täcke omkring för att se vad han pysslade med. Han står då på räcket av balkongen. Vilket han aldrig har gjort tidigare. Jag får panik, jag tappar greppet av täcket och tar tag i han och slänger in han och stänger igen dörren. I de lägen tänker man inte man agerar bara. Tror inte det var några folk ute annars har väl de fått sett en del av mig om man säger så. Men vad gör man inte? Det var mörkt ute också. 

Nu blir det lugnt resten av kvällen för att ladda batterierna för en ny vecka. 

Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar