onsdag 20 november 2013

Onsdag.

Hej hopp! 
Sitter på jobbet nu och tar mig en kaffe till frulle. Känns som att det är här det händer just nu eftersom jag tillbringar mest min tid på dygnet här för tillfället. Mycket att göra helt enkelt!

Det blir inget VM för Sverige tråkigt. Men det visste vi väl nästan redan när vi fick lappen som det stod Portugal på. Igår i typ 5 min kände man ändå ett hopp efter att Zlatan gör 2 mål. Det dog ganska snabbt efter att Ronaldo återigen gör ett mål och ett till. Ärligt Sveriges försvar hänger verkligen inte med. Zlatan är fortfarande kung och min idol! 
Jag kan bli så trött på mig själv ibland, jag önskar rättare sagt att man ibland inte var sådan tävlingsmänniska som man är och en ruskigt dålig förlorare som jag är. Efter ronaldos 2:à mål igår sa jag till frida att byta kanal men det ville hon inte Istället får jag sätta i öronpropparna för att jag vill varken se eller höra matchen mer. 
Barnsligt kanske hehe men tänk om man bara kunde släppa en förlust bara sådär ibland.

Jaha nu får jag jobba vidare! 
Hej på er.

Kan det var kyla och snö på gång?...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar