torsdag 14 november 2013

Torsdag.

God kväll!
Hade inget direkt att göra så tänkte skriva några rader.
Vet inte vad jag ska skriva om men det dyker väl upp under tiden. Just nu känns det lite som att man står och stampar på samma ställe. November månad är lite sådan tycker jag. Man jobbar på för att komma in i December då det händer lite grejer igen. Julafton nyår osv. Det ser man fram emot. En resa den 5 går ju också av stapeln för oss, det ska bli najs. Det är riktigt mörkt nu, man hinner knappt komma hem innan det är svart ute igen. Jag gillar inte det riktigt. Eller i vissa lägen. Typ som ikväll då jag tog på mig kläder för väder och gick ut och träna på cykeln. Då är det fruktansvärt skönt. När man är förberedd med kläder och inställd på det. Det är som att åka skidor. Det regnar lite grann och man blev sådär lite skiten. Det är väl ändå gött ibland :). Då kan det va skönt att det är mörkt ute. Man kör i hörlurarna och bara kör.

Imorgon kväll är det en sjukt viktig match för Sverige i fotbollen. Den ska jag se ihop med några vänner. Ska bli riktigt trevligt :). Låt oss vinna imorgon. Kan vi inte bara skrälla, ha lite tur någon gång. Låt det flyta på. Det vore ju fint!

Jag är ensam hemma i några dagar då Frida är hemma i Ockelbo för att hälsa på familjen. Skulle så gärna vilja följa med någon gång. Vi jobbar väldigt olika tider därför kan hon ta tillfället i akt och åka hem såhär några dagar i en vecka. Lite trist men det är kul för henne och nyttigt för  oss båda :).
Men shit vad svårt jag har att slappna av för att somna när hon inte är hemma. Mörkrädd är jag som skjutton. Får för mig massa grejer hela tiden. Det är märkligt egentligen för det är ju precis samma som annars bara att hon skulle varit hemma. Jag gillar att se polisserier på tvn. Det brukar det bli men när Frida inte är hemma går inte det. Då har jag ännu svårare att somna. Haha klen och feg jag vet men men sån är jag.




Ne nu ska jag försöka sova.



God natt.

/F.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar