söndag 9 februari 2014

Söndag.

Helgen når snart sitt slut. Varför, varför går dom alltid så fort. Tänker alltid på måndagen vad man har gjort. 

Denna helg är jag väldigt nöjd med. Första träningsmatchen gjord i fredag. Borta mot qbik resultatet speglar inte riktigt matchen tycker jag eftersom det rann in 2 lite lättare bollar för dom i 83:e minuten. Tycker att vi ska vara nöjda även fast resultatet blev 4-1. Igår var det lite småinköp och pyssel här hemma. Det gillar jag, det är roligt:). Hade våran vän Öberg på besök och det var trevligt! Idag har vi varit i Ardala hos mor och far. Längesen så det var trevligt :). 
Sålde även ett par skidor idag så jag är nöjd. 

Dags för måndag då. Gäller att ladda batterierna.

Jag vet inte om det blir så mycket lugnare men återhämtningsvecka i fotbollen denna vecka som kommer. Det låter bra iallafall :). 

Hej på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar