söndag 9 mars 2014

2014-03-09

Hej hopp.

Jag kan ärligt erkänna att jag tappat intresset för att skriva här lite. Ibland dallrar det till rejält i huvudet och då känner jag att det här ska jag skriva i bloggen. Tyvärr så försvinner det lika fort och jag orkar inte.

MEN idag känner jag ändå för att skriva några rader.

Det enda roliga på veckorna är träningarna om man ens kommer dit vill säga.
Därför tänker jag skriva om helgen.

Jag har nu äntligen fått besöka Fridas hemort Ockelbo. De bor ju lite utanför i skogen kan man väl säga. Så mycket skog och så tät den var där uppe. Massor av småsjöar överallt. Ockelbo i sig var inte så stort som jag trodde det skulle vara. Men Frida har ändå gett mig rätt bild av det mesta innan. Små byar här och där :)
Kul har det varit och jag åker gärna dit igen. Var på Dop. Fridas syster Erica och hennes kille Christian skulle döpa sin son Axel. Det blev en jäkla suprise kan man säga då det blev giftemål också. Så roligt men vilken överraskning :). Grattis till dom!
Blev ett stopp vid den STORA dalahästen i Avesta tror jag det var på vägen dit. Den var enorm. På vägen hem blev det en snabbvesit förbi Bandyhallen i Sandviken. Kul och se den tänkte jag :).
Vet nu också på ett ungefär var Viktorias Daniel är uppvuxen haha. Så mycket nytt på få dagar. Första mötet med Fridas släkt också. Det där brukar man ju vara lite nervös för. Gick bra tror jag hehe. Diggar hennes morfar hårt! Han såg till så att jag skötte mig mot Frida ;).

Idag har vi dragit igång träningsmatcherna. Första borta mot Grästorp. Gick upp och ner. En förlust blev det. Man skakar av sig det ganska snabbt när det gäller träningsmatcher. Ett mål blev det och det är alltid kul. Plus lite röda knän på det härliga konstgräset.



/Fia















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar