onsdag 21 november 2012

Onsdag

Hej hopp!
Det händer inte så mycket här.
Jag har försökt att ha en liten plan denna vecka på grejer jag ska ha gjort och ska göra.
Måndags - Handling för veckan ( Check )
Tisdag - Till Ardala för att hämta grejer ( Check )
Onsdag - Hade tänkt att ut och springa idag. Sov lite länge och istället blir det lunch på stan. Så ingen check på löpningen.
Torsdag -Ut och springa, Måste även förbi en målarbutik
Fredag - Inga planer.

Nu kanske många tycker.. Du börjar ju 14.00 du kan väl hinna med hur mycket som helst. Men ne sover ändå till 9.00 ibland lite längre. Så mitt mål är alltid att hinna med 1 sak. Jag vill heller inte bara ligga i soffan halva dagen. Men att hinna med en grej är perfekt. Jag lagar ju mat också ;).


Ha en bra dag!
PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar