torsdag 15 november 2012

Zlatan

Behöver man säga mer? Vilken klass han har och vilken form han är i.. Inte bara i landslaget, det går ju rätt bra för han i Paris också. Men gårdagen var magisk! Ursäkta språket men vilka jävla mål, det sista målen var rent ut sagt overkligt. Inte ens Messi skulle ha den tanken ens att göra en cykelspark på 30m. Zlatan är kung. Han har mognat, är ödmjuk och bär det svenska landslaget med flaggan i topp. Sen måste jag bar påpeka en liten sak. Anders Svenssons passning igår var inte helt dålig den heller. Han kan slå precis lika bra passningar som kellström;). Det blev ingen träning igår för min del eftersom den slutar 22 på kvällen och jag går upp 04.45 så blir det lite sent känner jag. Jag vill så gärna men jag orkade verkligen inte igår.. Försov mig dessutom imorse men jag hann:). Nya tag om två veckor och det får bli att träna på egen hand istället när man inte kan. Ikväll blir det chill och dill hos Josefin Bridholm :). Ha en bra torsdag mina vänner! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar