söndag 24 mars 2013

Söndag

Då var dagens match över eller ja den ena iallafall. Vi hade två matcher idag imorse mot F kik och i eftermiddag mot skara fc. Jag skulle få vara med sen om ngn blev sjuk men efter några små smällar på foten och skinkan från imorse skulle det vara skönt med vila nu hela dagen. Det verkar som att jag får vara hemma.
Matchen mot kik då? Vad säger man? En så fruktansvärt skön känsla bara. Vi vann matchen med 3-0 och jag fick näta. Alltid roligt. Över lag tror jag att alla känner som jag. Idag kändes det som att de flesta fick ut ngt av matchen. Vi jobbade som ett lag och alla gjorde en riktigt bra insats. Vi är nöjda idag extra nöjda eftersom vi äntligen har brutit denna svit med förluster mot kik.

Nu sitter jag hemma i ardala. Fick hjälp hemma i lisch förut med ett väggfäste av pappa. Det tackar jag för.
Vi har nu också precis beställt 4 nya sommardäck. Inget kul att göra med det är ibland ett måste och om man vill hålla sig på banan i sommar är det nog bäst med bra däck.

Hade också tänkt att städa bilen. Men det får bli en annan dag eftersom Frida fick ta den till jobbet. Men den ser för ..... Ut inuti så det är verkligen ett måste när jag har tid.

Nu ska jag inte göra ngt vettigt.
Hej på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar