tisdag 5 mars 2013

Tisdag

Och det kanske märks att man har börjat jobba igen. No life. Men jag trivs super på jobbet och med det andra i livet fotbollen. Så ska inte klaga :). Det har inte hänt ngt speciellt.
Det blev zumba på träningen ikväll. Oväntat men ändå väntat. Ngn gång visste vi väl att det skulle komma. Jag tycker det är roligt att skaka rumpa lite ibland. Det är ju inte så ofta man dansar framför en spegel eller nykter. Så man får passa på. Jag har ju ingen taktkänsla men man gjorde så gott man kunde. Huvudsaken tycker jag är att man rör på sig och har roligt. För mkt skratt blev det :). Men vi har en stjärna i laget insåg vi idag och även instruktören som frågade josse om hon inte hade lite från Brasilien i blodet. Haha klockrent. Hon var grym!

Nu ska jag sova.
Vi höra
/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar