lördag 20 april 2013

Trött

Huvudvärken kommer smygande. Ja jag ska vara ärlig och säga att jag var nervös idag. Egentligen finns det inte så många anledningar till det. Jag intalar mig själv om att jag var nervös för att det var seriepremiär och derby. Men ofrivilligt var jag nervös också för att det just var LFK som stod för motståndet idag. Men jag kan också säga ärligt att det kändes absolut inte som förra året och mycket av nervositeten var faktiskt också för att det just var seriepremiär. Ni vet själva ni som spelar boll hur det känns när det äntligen är dags. Alla gristimmar man har gjort ute i kylan under vintern, Alla timmar, minuter, sekunder all den tiden är så mycket värt när man väl står här nu på våren och ska sparka igång första seriematchen. Man vill då att allt ska stämma precis som det har gjort för oss under vintern. Idag satt det inte riktigt där. Kan inte svara på varför. Men som jag skrev i förra inläggen vi deppar och vi kommer igen.

Knät värker lite grann kroppen är helst slut även fast jag inte spelade 90 minuter idag. Man har väntat så länge på detta och det är klart det sätter sig i hela kroppen både psykiskt och fysiskt. MEN nu är vi igång. NU kör vi. Vi har en härlig säsong framför oss :)



Hejdå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar