onsdag 10 april 2013

Update

Senaste dagarna har rullat på. Full rulle helt enkelt. I måndags var det jobb och träning. Fantastiskt väder var det att träna i. Snälla våren kom nu, värmen var är du? Tisdag, igår då stannade jag till i skara efter jobbet. Till banken för ekonomisk rådgivning. Det var intressant och något jag tycker alla ska gå på. Känner mig vuxen nu när man har börjat pansionspara och grejer :). Idag då, då var det hönsplockning som gällde. Jag har mått dåligt hela dagen över detta. Ventilerat med alla på jobbet om hur jobbigt jag tyckte det skulle bli. Det gick ändå rätt okej en schysst kosing till förening på bara några timmar det är det lätt värt. Men tog aldrig i hönorna men jag körde vagnar och jag var där. En för alla, alla för en.

Nu ska jag sova. Såg precis sista avsnittet av mästerkocken. Jenny har varit grym rakt igenom värdig vinnare dock hade det varit roligt med en manlig vinnare men grabbar ni får komma igen nästa år:).

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar