lördag 7 september 2013

Lördag

Hej hopp!

Lång sovmorgon. Sov dock inte så länge men legat och kollat på tv i sängen länge. Det är något man får unna sig ibland tycker jag när tillfällena dyker upp.

Igår var det fotbollskväll hos Maria ihop med brudarna. Trevligt :)

Idag står det match på schemat. A-laget tar emot Stångenäs på hofet. Själv står jag på sidan idag. Gillar det inte. Men bara att gilla läget och heja på så mycket man kan!

Revbenet är annars på väg att bli bättre det känner jag. Skönt.
Hoppas kunna träna på måndag.

Har inte så mycket att skriva egentligen.
Kommer oftast på mycket saker när man ska sova eller när man vaknat. Men orkar aldrig hämta datorn.. Kanske skulle börja med det.

Fick en present av Kina på min 25 års fest. Jag dricker mycket kaffe. Kaffe termosar är något man behöver. Jag fick en sådan kaffemugg typ som både kan ha varma och kalla drycker. Det är den bästa termos jag någonsin har haft. Kaffet är glödhet i hur många timmar som helst. Hade den när jag körde ner till Landskrona. Jag kunde inte dricka kaffet nästan på hela vägen. Läste sedan lite om den i beskrivningen. Man måste alltså ha öppet locket lite i början för att få den temperatur du själv vill ha på kaffet. Klockren grej! den är från Bodum tror jag det heter.
ett hett tips!

Ha en bra dag!
PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar