måndag 23 september 2013

Måndag

Fy skjutton vad trött jag är idag. Jag tror jag vet anledningen och det är att vi i lördags satte på en till film, en skräckfilm efter första filmen. Klockan blev mycket och man var på helspänn hela filmen plus att man skulle upp ganska tidigt dagen efter. Var orolig att jag inte skulle kunna somna efter den men det gick bra. Har ju Frida intill mig annars men kan inte påstå att det är så mycket till hjälp när man är rädd ;). Väck mig säger hon. Jag väcker henne och hon tycker lite synd om mig men sen lika snabbt så somnar hon om och jag ligger fortfarande där helt klarvaken. Denna gång slapp jag det och kunde sova :). 

Annars har det varit fotboll och fotboll hela helgen. Både live och på tvn. Vi kammande hem hela 6p i damlaget under helgen. Jag var med och spelade en utav matcherna och fick göra mål. Nöjd :). Sen var det tvn som bjöd på fin fotboll men lagen jag håller på presterade inte. Jäkligt bittert att både se elfsborg och United tappa poäng. Men men roliga matcher var det iallafall. Gjorde ett försök att se vårat stjärnskott Henrik Stenson igår. Golfaren som tog hem tävlingen. Jag hann se de 4 första hålen på hans sista runda innan mina ögon stängdes igen. Skulle också se Zlatan hade jag tänkt men det falerade igår. Jätte skönt att sova men ibland önskar jag att jag kunde klara av och vara vaken iallafall en timma till. 

Nu blir det jobb.
Hej på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar