fredag 22 mars 2013

Fredag

Ja det är väl härligt!
Jobbet gick som på räls idag. Träningen också. Blir så besviken bara på mig själv. När vi väl har avslut övningar och får skjuta lite. Vilket är de roligaste övningarna. Så går det skit. Det gjorde det på träningen idag. Då är det inte roligt. Det är då man vill få den där sköna känslan på skotten. Idag kunde jag inte ens placera. Får hoppas att det går bättre på matchen på söndag.
Nu är vi hemma från en mysig kväll hos Mats. God mat och fotboll på tvn. Allt var kalas förutom fotbollen. Det var den tråkigaste matchen jag sett på länge. Skriver här som jag twittrade. Om ni vill se roligare fotboll tycker jag ni ska ta er till västerby på söndag klockan 10.00 och se oss i sil möta Falköpings kik. Kan bli en mycket spännande match!
Helgen för övrigt vet jag inte vad som händer. Det visar sig imorgon.
Finns så mycket måste grejer jag skulle behöva göra. Tex. Gå till optikern, tvätta bilen utvändigt och invändigt, klippa mig och färga håret. Jag får aldrig tummen ur ... Att göra dessa grejer. Allt kan man inte göra på helgen heller.
Jaja ha en bra lördagkväll.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar