torsdag 4 april 2013

Torsdag

Kan inte påstå att att jag så pigg. Imorse gick jag upp som att jag skulle till jobbet. Jag kände efter lite. Hade inte tänkt känna efter utan hade tänkt att gå till jobbet idag. Men jag kände hur kroppen sa - En dag till bör du nog vila Fia. Plus att Frida sa till mig att vila en dag till. Så det blev en dag till hemma idag. Det var nog bra trots allt. Man får ju lite smått panik över att man inte kan göra ngt. Det skulle behövas städas men NEJ.
Vila är det enda man ska göra det är ju därför man är hemma. Det är klart man tycker lite synd om sig själv ;). Det gör alla när dom är sjuka så sitt inte där nu och tänk att ni är så hårda. Alla blir mjukisar när vi är sjuka :). För övrigt har jag fått i mig fitline idag och nu känner jag hur det igen bränner till på öronen och kliar.. Ingen skön känsla det där men det är det värt hoppas jag :).

Tanken slog mig häromdagen.
Varför startade jag en blogg? Jag kommer inte riktigt ihåg anledningen om jag ska vara ärlig. Det var en tag sen nu. Men jag är en ganska öppen person. Jag har väldigt lätt för att öppna mig ibland lite för lätt. Ibland kan jag känna när jag pratat med folk jag knappt känner, varför sa jag det där? Skit samma jag är ju sån som person. Jag tror att jag startade bloggen dels för att jag tycker det är kul att skriva. Vissa som mår dåligt startar bloggar för att få skriva av sig. Jag har aldrig mått dålig på det sättet men jag tycker det kan vara skönt och roligt att skriva av mig. Det behöver hela tiden inte handla om mig utan om allt möjligt. Jag skriver gärna det jag tycker och tänker. Visst jag har en gräns det kan jag lova er. Ibland finns det så mycket tankar i mitt huvud som jag skulle kunna skriva här men det funkar ju inte. Tror jag skulle kunna starta krig i såfall ;).
Jag läser själv en del bloggar och jag märker vart vissa lägger sina gränser. Jag tycker att en del skriver lite väl mycket på sina bloggar sådana där grejer som man inte ens vill veta liksom. Den där gränsen tycker jag är viktigt. Ni kanske tror ni vet allt om mig när ni läser min blogg men det vet ni inte :).
Jag tycker iallafall att det är kul att dela med mig av olika saker. Det är roligt att många vill dela denna blogg med mig och det tackar jag för :)

Jag vill också passa på och skriva ett JÄTTE STORT GRATTIS TILL Mickan och Robin som har fått en liten bäbis. En Lilly :)
Jag längtar tills jag får träffa den lilla bäbisen. Jag vet inte men jag har en känsla av att hon kommer att bli Liverpoolare. Det är okej för mig även fast jag är Untiderare. En sak är ju given hon kommer att bli silare ;)
Välkommen till familjen Lilly. #ettrödvitthjärta

Dags att äta ägg.

Hej på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar