onsdag 16 oktober 2013

Onsdag

Ja det blir inte så mycket skrivande just nu. Men kan säga en sak och det är att nu slängde vi fotbollskläderna i tvätten för sista gången på ett tag. Gjorde sista träningen för denna säsong idag och jag tycker det känns jätte bra. Jätte skönt ska det bli med vila från den och ha tid till annat. 

Sjukt mycket på jobbet just nu så där lägger jag mesta dels min tid. Annars är allt fint. Längtar ngt fruktansvärt mycket till nästa vecka då det blir lite semester i Portugal! 
 
Tänkte lägga in lite bilder som jag tagit under tiden jag inte bloggat. Det är på lite allt möjligt:). Allt från hemma gjorda club sandwich till champagne. Varit på tipspromenad i råda, ny åka skidor tidning, paintball och de blåmärken efteråt. 

Hej på er!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar